Som du skriver är R-fartygen trevliga. Enligt min ringa åsikt har dessutom Oceania förvaltat fartygen bäst. Men exempelvis Azamaras båda är för den skull ingen dålig produkt.
Läste att Celebrity nu byggt en ny Grill utomhus på Constellation där man tar betalt (9 dollar) för tex en burgare. Många av deras gamla stamkunder är inte glada över att även Celebrity bara tar mer och mer betalt för allt ombord. Man tycker att dom inte ska vara ett sådant rederi...//R
Citat från: Robert Brink skrivet 21 juni 2017, 20:37:31 Läste att Celebrity nu byggt en ny Grill utomhus på Constellation där man tar betalt (9 dollar) för tex en burgare. Många av deras gamla stamkunder är inte glada över att även Celebrity bara tar mer och mer betalt för allt ombord. Man tycker att dom inte ska vara ett sådant rederi...//RPå Infinity ingick hamburgaren och Mast Grill var som vanligt. Var på Cruise Critic jag läste om att man gjort om Mast Grill till högre klass men att det kostar. Har inte efterforskat närmare om det stämmer... //RVet inte om detta ar nagon form av missforstand eller inte da jag inte varit ombord pa Constellation. daremot har jag rest med bade Silhouette och Reflection och dar var burgarna gratis forutom en dag da det var en specialmeny med special burgare av finare kott. Just denna dagen kostade burgarna en mindre slant, men som sagt annars var de gratis. Du Robert som ju rest med Infinity efter att du skrev detta, hur var det dar? ingick burgarna i priset eller kostade de extra?