Hurtigruten's Richard With renoveras
« skrivet: 08 november 2018, 22:24:28 »
SV: Hurtigruten's Richard With renoveras
« Svar #1 skrivet: 10 november 2018, 08:53:30 »
Den skall väl ramponeras på samma sätt som de tidigare Hurtigruteskeppen. Det kallar jag en nedrustning. >:(
Planlagte fergereiser:
CROWN SEAWAYS København - Oslo & COLOR MAGIC Oslo - Kiel - Oslo februar 2019
Planlagte Hurtigrutereiser:
ROALD AMUNDSEN Lisboa-Hamburg mai 2019
LOFOTEN Bodø-Tromsø, SPITSBERGEN Tromsø-Murmansk-Frans Josefs Land-Murmansk-Tromsø & TROLLFJORD Tromsø-Trondheim sept. 2019
*
« Svar #2 skrivet: 10 november 2018, 09:17:21 »
Jag åkte med Richard With i somras. Mycket i inredningen kändes mycket slitet, så en uppfräschning var av stort behov.
Om man vill kalla det nedgradreing när man byter ut inredning som följer trender vill jag inte lägga någon värdering på.

/ Marre
« Svar #3 skrivet: 10 november 2018, 09:46:52 »
Jag åkte med Richard With i somras. Mycket i inredningen kändes mycket slitet, så en uppfräschning var av stort behov.
Om man vill kalla det nedgradreing när man byter ut inredning som följer trender vill jag inte lägga någon värdering på.

/ Marre
Den "trenden" som Hurtigruten "har följt" på de andra Hurtigrutefartygen har de skapat själva och kan enklast beskrivas som icke-maritim kaffistove i Gudbrandsdalen, och är en oerhörd nedgradering, med bl.a. pinnstolar i sjunde däcks bar.
Planlagte fergereiser:
CROWN SEAWAYS København - Oslo & COLOR MAGIC Oslo - Kiel - Oslo februar 2019
Planlagte Hurtigrutereiser:
ROALD AMUNDSEN Lisboa-Hamburg mai 2019
LOFOTEN Bodø-Tromsø, SPITSBERGEN Tromsø-Murmansk-Frans Josefs Land-Murmansk-Tromsø & TROLLFJORD Tromsø-Trondheim sept. 2019