*

Penny

• 155
  • Kryssningar är livet!
    • Visa profil
SV: Celebrity Edge pa provtur.
« Svar #15 skrivet: 15 oktober 2018, 20:47:31 »
Har suttit och läst resebroschyrer från Celebrity under de senaste dagarna, och en som är specifikt om Edge. Känns helt klart lockande att åka med. Dock tycker jag att Solstice class är betydligt vackrare.

En sak som jag funderar på, the Magic carpet skymmer väl sikten för en massa hytter? Inte så kul att ha hytten på styrbordssidan. Eller tänker jag fel?

Stämmer att Magic Carpet skymmer utsikten för några hytter, men det borde bara vara när den passerar? Jo, lite lockande är Edge trots allt, jag gillar att man har gjort som NCL och delat upp huvudrestaurangen i mindre restauranger med lite olika teman.  Gillar även hytterna med nya verandan även om vi inte riktigt vet hur det kommer fungera i praktiken med fönstren som ska ska hissas upp.

//R

Tänker att det kan komma som en överraskning, när man byter om exempelvis. Inte så kul. Visst kan man ha nerdraget, men ändå.
Kommande
Independence Of The Seas 2019

God Jul och Gott Nytt År!
SV: Celebrity Edge pa provtur.
« Svar #16 skrivet: 28 oktober 2018, 01:11:05 »
Sa lange som "Nyhetens behag" infinner sig sa kommer det sakert att vara dyrare att kryssa med Edge an nagon av de andra fartygen i rederiet.
Enligt Cruise Industry News, sa bokas just nu edge med "significant premiums".

Set pa bilderna ocksa att "magic carpet" normalt inte skymmer utsikten for nagra hytter.

https://www.cruiseindustrynews.com/cruise-news/19860-celebrity-edge-booking-at-significant-premiums.html