*
SV: Synpunkter landgången 5.0
« Svar #60 skrivet: 15 maj 2017, 17:40:58 »
Du har ju fått större bilder nu. ;) Vi kommer fixa de problem som vi har nu, ger oss bara lite tid. :)

Ja det har jag tackat för och är glad för :D

Det är ingen panik för min del (även om det kan låta så) jag vill bara att alla fina bilder syns (helt och hållet ;) )
Mina bilder hos Flickr Var vänlig använd inte mina bilder utan mitt tillstånd - tack snälla!
*
« Svar #61 skrivet: 15 maj 2017, 17:48:40 »
Finns det inga datanördar här, eller är vi båtnördar hela bunten?  8)

... släng ut en livboj till sweclockers.com!
« Senast ändrad: 15 maj 2017, 17:55:22 av FEA »
Mina bilder hos Flickr Var vänlig använd inte mina bilder utan mitt tillstånd - tack snälla!
*
« Svar #62 skrivet: 15 maj 2017, 18:00:55 »
Vet inte om det bara är jag som inte fattar hur, men i gamla Landgången kunde man välja med att se från slutet och bakåt i en tråd om man ville i stället som nu då man måste välja sista sidan och sedan skrolla fram till sista inlägget.
« Svar #63 skrivet: 15 maj 2017, 18:02:29 »
Försökte det nu. Men den bockar av sig så jag måste logga in igen. Dåligt Google Chrome support? Vilken webbläsare använder ni andra?
Internet Explorer
« Svar #64 skrivet: 15 maj 2017, 18:09:15 »
Vet inte om det bara är jag som inte fattar hur, men i gamla Landgången kunde man välja med att se från slutet och bakåt i en tråd om man ville i stället som nu då man måste välja sista sidan och sedan skrolla fram till sista inlägget.
Jag antar att du menar ikonen "nya" som fanns förut? Den finns nu också, men vi har inte hittat bilden, så just nu är det bara en svart ruta med kryss. Trycker du på den kommer du till det nyaste inlägget sen du läste förra gången.

« Svar #65 skrivet: 15 maj 2017, 21:31:37 »
Jeg må også logge inn på nytt selv om jeg ber om å være logget inn hele tiden  :(
« Svar #66 skrivet: 16 maj 2017, 14:42:27 »
Nu bör "nytt-ikonen" visas bredvid olästa ämnen. Klicka på den så kommer ni till det nyaste inlägget sedan ni läste sist i tråden.
*
« Svar #67 skrivet: 16 maj 2017, 19:24:15 »
Hur stänger man av de tre kugghjulen så att de slutar snurra? Helst dölja dem helt!
« Svar #68 skrivet: 16 maj 2017, 20:46:17 »
Funkar "underrättelse om svar på ämnen" i denna version av LG?

Kan man isåfall ställa in att man vill ha bevakning som standard? Jag ser bara att man manuellt måste göra ett val inne i varje ämne om att man vill ha svarsbevakning.
« Svar #69 skrivet: 16 maj 2017, 21:04:44 »
Funkar "underrättelse om svar på ämnen" i denna version av LG?

Kan man isåfall ställa in att man vill ha bevakning som standard? Jag ser bara att man manuellt måste göra ett val inne i varje ämne om att man vill ha svarsbevakning.
Gå in på profil -> forumprofil -> ändra i profil -> underrättelser och e-post

Där kan du välja att bli underrättad via e-post vid svar på ämnen.
« Svar #70 skrivet: 08 juni 2017, 12:54:04 »
Tycker att det är synd att man inte kan se vem som skrivit ett inlägg när man kör LG på mobilen. Eller är det bara på min mobil det blir så?
*
« Svar #71 skrivet: 08 juni 2017, 13:33:23 »
Tycker att det är synd att man inte kan se vem som skrivit ett inlägg när man kör LG på mobilen. Eller är det bara på min mobil det blir så?

Samma här. Jag tänkte att det är en av sakerna som ska fixas, men icke.
« Svar #72 skrivet: 15 juni 2017, 15:49:04 »
Hej!
Ni som hade problem med utloggning, har ni fortfarande kvar problemet? (Har ändrat inställningarna för cookies).