SV: A Caribbean Adventure (Remastered)
« Svar #15 skrivet: 27 augusti 2017, 09:46:21 »
Utan ironi och elakhet. Vad är det som driver dig att lägga ut liknande på you tube och det här en gång till på detta forum? Fantastisk upplevelse? I så fall helt OK.

Alla kanske inte hittar till Youtube, eller föredrar i bildform? Jag föredrar att medlemmar informerar om reportage här på forumet och att det är i bildform  :)

Ja, alla är vi olika. Tur är väl det.

Själv föredrar jag mer informativ text. Som på Cruise Critic, där jag också skriver. Läser tex alltid de senaste recensionerna, när jag skall iväg, även om jag rest med fartyget tidigare.

Har noterat att på detta forum verkar många även vara intresserade av foton på flygplatser, flyg samt hotell, som komplement till bilder från resp kryssning.

Lars, när jag lägger ut mina reportage, så vill jag att det ska bli ett helt resereportage och inte bara från själva fartygen. Jag tycker själv sådana reportage är intressanta både här och på tex Cruise Critic! Jag har ingenting emot att se lite hotell, lite mat och bilder från resmålen! Men det får förstås inte bli för mycket av det ena eller andra. Någon slags balans måste man försöka hitta tycker jag.
Jag har också provat att skriva lite mer text till bilderna för att det ska kunna bli någon diskussion i tråden utan framgång. Kommer dock ihåg att vi hamnade i en köttdiskussion på gamla Landgången i ett av mina reportage... ;)
Många här är även flygintresserade, så varför inte slänga in en eller två bilder från flygresan till och från resmålet?

Det jag dock har svårt för, är när man inte sorterar ut bilder alls, utan bara slänger ut alla sina bilder i reportagen utan någon som helst tanke bakom.

//R
*
« Svar #16 skrivet: 27 augusti 2017, 10:27:18 »
Som sagt. Alla är vi olika och några eviga sanningar finns inte. Inte ens på detta forum. :)
« Svar #17 skrivet: 27 augusti 2017, 10:56:12 »
Kul text på backspegeln.........
*

Penny

• 71
  • Kryssningar är livet!
    • Visa profil
« Svar #18 skrivet: 07 september 2017, 18:56:20 »
24 Augusti sedan sist . Jag önskar bilder från C. Summit
http://dayviews.com/Fartygsbilder/523437132/
Här är mitt senaste kryssningsfartygsreportage från 2017! Skriv gärna en fråga/kommentar om du undrar över någonting :)

Kommande
Silja Symphony
*

Mattsana

« Svar #19 skrivet: 09 september 2017, 01:23:43 »

Vad menar du?

Penny: På söndag ska jag försöka lägga upp nästa del.
« Svar #20 skrivet: 11 september 2017, 19:38:31 »

Vad menar du?

Penny: På söndag ska jag försöka lägga upp nästa del.
Läs den lilla texten inne i backspegeln.../Ulf