SV: MSC Preziosa fr Marseille till Neapel 2013.
« Svar #15 skrivet: 11 juni 2018, 09:48:29 »
Fem år gamla resegrejer. Ingen som har något nytt och krytt? Bortsett från dessa eviga resor med trista färjor i till grannländerna?

Eller det är kanske detta forum verkligen är till för?

Nu tackar jag i alla fall för mig för ett tag framåt.

Lycka till!

Tråkig inställning du har Lars H, jag har gillat det du tillför med här på Landgången och försvarat dig några gånger när du blivit påhoppad. Jag lägger in dessa reportage som en repris eftersom gamla Landgången försvunnit och dessa låg där. Dom är helt nygjorda även om resorna gjordes för flera år sedan. Det har tillkommit nya besökare som kanske missade reportagen i gamla Landgången, men även jag själv gillar att gå tillbaka och läsa om gamla reportage.

Kommer inte att sluta med mina repriser eller nya reportage. Jag är en av dom som försöker hålla detta forum vid liv, men som tack fick man detta negativa inlägg.

Vi kommer sakna din kunskap om kryssningsindustrin och erfarenhet, men inte din bitterhet.

//R
*
« Svar #16 skrivet: 11 juni 2018, 11:30:32 »
Vi är andra som uppskattar dina trevliga och välredigerade reportage Robert, även om de är delvis omarbetade repriser så tål de att visas om och om igen. Fortsätt med det!

Reportagen från färjorna i närområdet är för det mesta intressanta och ofta med olika infallsvinklar. Man ska vara bra bortskämd för att kalla tex finlandsfärjorna för tråkiga.

/ Marre
« Svar #17 skrivet: 11 juni 2018, 23:03:39 »
Trevligt reportage som vanligt. Fortsätt gärna med både gamla och nya reportage, det är de som får forumet att vara i liv.
*
« Svar #18 skrivet: 12 juni 2018, 07:40:52 »
Älskar dina reseberättelser. Fortsätt!
*

Penny

• 118
  • Kryssningar är livet!
    • Visa profil
« Svar #19 skrivet: 12 juni 2018, 17:27:19 »
Jag uppskattar också dina reportage Robert, tack för att du bidrar!

Det är just sådant gnäll, Lars H, som är totalt meningslöst och skapar en dålig stämning!

Utan Roberts engagemang hade vi i stort inte fått några reportage.
Kommande
Amorella

Mina resor 2018
Silja Symphony (Nyår 17/18)
S/S Blidösund
Rhapsody Of The Seas: 7 nätter i Medelhavet
M/S Birka (Skaldjurskryssning)
S/S Storskär *2