*

Penny

• 102
  • Kryssningar är livet!
    • Visa profil
TA med Celebrity Eclipse 2017
« skrivet: 21 juni 2018, 19:22:19 »
Hösten 2017 gjorde jag min första transatlantiska kryssning. Resan över Atlanten gjordes med Celebrity Eclipse. Resan var helt gungfri och jag trivdes mycket bra ombord. Jag uppskattade verkligen denna fartygsklass, riktigt fin, mysigt med en riktig gräsmatta ombord och glasblåseri. Maten höll hög klass och luncherna i buffén höll en hög klass! Bra, varierat utbud och gott. När det var dags att gå av efter en lyckad resa kändes det tråkigt och jag hade gärna följt med på kryssningen som skulle avgå efter våran. Sammanfattningsvis blev jag mer taggad på att kryssa! Jag åker gärna på fler och längre kryssningar i framtiden  :).

I nedan länk följer bilder från min sida på bilddagboken

http://dayviews.com/fartygsbilder/2017/11/14/
Kommande
M/S Birka

Mina resor 2018
Silja Symphony (Nyår 17/18)
S/S Blidösund
Rhapsody Of The Seas: 7 nätter i Medelhavet
SV: TA med Celebrity Eclipse 2017
« Svar #1 skrivet: 22 juni 2018, 03:57:59 »
Visst är atlantresor något av det bästa man kan göra? bara slappa och ta det lungt/TT
Resor 2018:
Vicktoria till tallinn ToR
Dygns kryssning med Galaxy.
Dagstur med Rosella.
Rhapsody of the seas i medelhavet
Kommande2018:
Silja Symphony
*

Penny

• 102
  • Kryssningar är livet!
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 24 juni 2018, 20:05:33 »
Ja, en atlantresa är aldrig fel. Jag fick mersmak för dem och att åka på längre kryssningar. Trodde först att det skulle bli långtråkigt, men blev snarare tvärtom. Jag hoppas på att komma iväg på fler i framtiden  :)
Kommande
M/S Birka

Mina resor 2018
Silja Symphony (Nyår 17/18)
S/S Blidösund
Rhapsody Of The Seas: 7 nätter i Medelhavet
« Svar #3 skrivet: 27 juni 2018, 21:39:27 »
Trevligt! :)
Jo, specialrestaurangerna är inte prisvärda på Celebrity längre tycker jag. Vi passade dock på och provade just Qsine på senaste kryssningen när vi fick mellan 40 och 50% rabatt, annars hade vi inte ätit där.

//R