Runt 15-15:30 brukar det vara för nya passagerare, alltså de som inte är på en kryssning.
Citat från: JoonasK skrivet 02 november 2017, 09:47:40 Runt 15-15:30 brukar det vara för nya passagerare, alltså de som inte är på en kryssning.Men Du kan checka in tidigare och sätt Dig i caféet på andra våningen. "Vänthallen" i första är förfärlig!
För att inte någon ska bli besviken, så är cafeterian på andra våningen i Vikingterminalen borttagen sedan några månader sedan.Mycket riktigt är att man förut kunde köpa öl där. Lite offtopic så marknadsförde de sig de sista åren med "Det är vi som har så gott kaffe". Den som skrev den sloganen hade i alla fall en annan kaffesmak än jag har.
Citat från: Olav K skrivet 02 november 2017, 16:30:48 För att inte någon ska bli besviken, så är cafeterian på andra våningen i Vikingterminalen borttagen sedan några månader sedan.Mycket riktigt är att man förut kunde köpa öl där. Lite offtopic så marknadsförde de sig de sista åren med "Det är vi som har så gott kaffe". Den som skrev den sloganen hade i alla fall en annan kaffesmak än jag har.Det var tråkiga nyheter (var där senast i juni i år). Drack aldrig något annat än öl där, så kaffet kan jag inte uttala mig om.