e-book "Rapport från ett Hökeri"
« skrivet: 16 augusti 2017, 21:36:05 »

”Rapport från ett hökeri”

Jag är nu klar med min e-bok och berättelse och förhoppningsvis har allt trillat på sin plats men den kommer att uppdateras lite då och då. Ni vet alla att minnen föder andra minnen.

Berättelsen kommer inte att ges ut i tryckt form, bara e-bok och gratis säker nedladdning,
 Förhoppningsvis kommer berättelsen att vara till stor glädje för alla sjöfartsintresserade och inte bara för gamla Johnsonanställda därför informerar jag även här på Pollarsnack då inte alla läser Johnson Line Nostalgi.

Allt är hämtat från mitt minne men med några detaljer har jag fått hjälp av bättre vetande. Ingenting har googlats fram då det helt enkelt inte finns att googla. Bara vissa bilder har hämtats från Google för att höja stämningen.

Jag vill rekommendera att du sparar berättelsen på din dator. Den är säker nedladdning och finns på Google drive.
Nedladdningsminnet är cirka 22mb och antalet utskriftsidor är 482 sidor.

https://drive.google.com/file/d/0B50wp-Re9nVbYkRRRElrNzBvYnM/view?usp=sharing

Trevlig läsning!
Sven-Erik

SV: e-book "Rapport från ett Hökeri"
« Svar #1 skrivet: 17 augusti 2017, 00:25:56 »
Spännande! Den får vi ladda ned snarast, men nära 500 sidor är ju inte läst på studs. Är alltid imponerad på dem som skriver en bok till glädje för andra. Jag kommer läsa den undan för undan och jag tror att många andra har liknande intresse. Kul och grattis att du är klar. Lägg gärna ut länken också på "Fallrepet" och "Sjömansfoton från förr och nu" på Facebook så att fler kan ta del av verket. :)
Fredrik Ahlman